پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

برای برگزاری جشنواره فجر در اصفهان از حاشیه‌ها بپرهیزیم

 


مدیر اجرایی نهمین فیلم فجر دراستان اصفهان گفت: باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و در میدان عمل قدم برداریم چرا که در آستانه 40 سالگی انقلاب هجمه‌های زیادی به ایران وارد می شود و نباید اجازه دخالت به دیگران دهیم. لذا با همدلی کردن می‌توانیم به این رویداد بزرگ که در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی برگزار می‌شود کمک کنیم.
رضا دهقانی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص برگزاری این جشنواره در اصفهان، اظهار کرد: بخش خصوصی نقش بسزایی در  نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خواهد داشت، امسال برای هنرمندان و اصحاب رسانه سانس رایگان در نظر گرفته شده است و لازم به بیان است سانس رایگان به این معنی نیست که برای جشنواره رایگان تمام شده‌ است چراکه در این سری از جشنواره بیست و دو فیلم پنج میلیون تومانی خواهیم داشت و فقط هزینه‌ای از هنرمندان دریافت نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره هفت یا هشت فیلم از اصفهان اکران خواهند شد، گفت: هدف ما واگذاری اینگونه رویدادها به بخش خصوصی است و این دوره نیز مجموعه سیتی سنتر اکران های خود را در جهت حمایت از فیلمسازان اصفهانی مدنظر قرار داده و بخشی از تبلیغات آنان را به عهده گرفته است تا با این اقدام تهیه کنندگان اصفهانی تشویق شوند.  مدیر اجرایی نهمین فیلم فجر در استان اصفهان در خصوص دعوت از بازیگران تصریح کرد: دعوت بازیگران و کارگردانان مشهور به دلیل اینکه تهران محل اصلی جشنواره است بسیار دشوار است اما همچنان در حال رایزنی برای دعوت آنان هستیم.
 
دهقان باتوجه به تغییر نکردن نرخ بلیت جشنواره اظهار کرد: نرخ بلیت‌های امسال با توجه به جلسات و گفت و گوهای متعددی که انجام شد، همانند سال گذشته ۱۰ هزار تومان خواهد بود و این قیمت باتوجه به رتبه پردیس سینمایی سیتی سنتر در میان دیگر پردیس‌ها بسیار معقول است. وی با اشاره به اینکه همیشه در اینگونه رویدادها حاشیه هایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و در میدان عمل قدم برداریم چراکه هجمه‌های زیادی به ایران وارد می شوند و نباید اجازه دخالت به دیگران دهیم، لذا با همدلی کردن می‌توانیم به این رویداد بزرگ که در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی برگزار می‌شود کمک کنیم چراکه این جشنواره متعلق به مردم است و رعایت اخلاق و انسانیت از مهمترین ارکان آن است لذا در این راستا از همه دوستان به خصوص اصحاب هنر و رسانه دست یاری طلب می‌کنیم. به گزارش ایسنا، روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور جمعی از هنرمندان تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام می شود و در روز دوازدهم بهمن ساعت ۱۵ در سالن اصلی افتتاحیه رسمی را آغاز خواهیم کرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D