پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/31 1403
خبر

رونق سینماها در گرو اکران فیلم خوب

 

 


در حالی که به نظر می رسید رونق روزهای گذشته به سینماهای کرونا زده کشور باز نمی گردد، اکران فیلم دینامیت و فروش بیش از 9 میلیاردی آن نشان داد مردم سینما را دوست دارند و تنها در انتظار اکران فیلم خوب هستند.


به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، مدیر این پردیس معتقد است: سال 1400 تا زمانی که فیلم خوبی اکران نشد، استقبال زیادی هم از سینماهای کشور صورت نگرفت اما زمانی که تهیه کننده فیلم دینامیت ریسک اکران را قبول کرد و فیلم وارد چرخه اکران شد، اتفاقات خوبی برای سینمای ایران افتاد.


محمد پناهی نژاد عنوان کرد: فروش بیش از 9 میلیاردی دینامیت نشان می دهد که از سینما ها به دلیل نبود فیلم خوب استقبال نمی شود. چون با وجود رعایت همه پروتکل های بهداشتی، حضور حداکثر 50 درصد ظرفیت سالن و کاهش ساعت کاری سینماها در این مدت کوتاه استقبال خوبی صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه اکران دینامیت ترس تهیه کنندگان سینما از عدم استقبال مردمی را کاهش داده است افزود: دو فیلم جدید درخت گردو و گیسوم وارد چرخه اکران شده اند که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار بگیرد.


پناهی نژاد ادامه داد: به منتقدینی که می گفتند سینماها برای همیشه تعطیل شده و حتی در دوران پساکرونا هم دیگر سینمایی وجود نخواهد داشت، ثابت شد که مردم سینما را دوست دارند و تنها فیلم خوب است که می تواند آن ها را ترغیب به سینما آمدن کند.


به گفته مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر سانس های اختصاصی این سینما با توجه به شرایط کرونایی افزایش پیدا کرده و مورد توجه شهروندانی است که لذت تماشای فیلم روی پرده سینما را به هیچ وجه از دست نمی دهند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D