پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر

دینامیت پرفروش ترین فیلم 1400

 


آخرین ساخته مسعود اطیابی یعنی فیلم دینامیت یک فیلم کمدی اجتماعی است که نقدهای تند و تیزی دارد. تهیه کننده این فیلم سید ابراهیم عامیریان است و پخش آن را خانه فیلم به عهده دارد.


فیلم دینامیت در کمتر از یک ماه اکران موفق شده است به فروش بیش از 5 میلیارد تومان دست یابد. این فیلم هم‌اکنون در رتبه نخست جدول اکران سال 1400 بالاتر از فیلم خورشید و فیلم هفته‌ای یک بار آدم باش قرار دارد.


اطیابی برای انتخاب بازیگران فیلم دینامیت از بهترین کمدین‌های محبوب سینما و تلویزیون استفاده کرده است. زوج محسن کیایی و پژمان جمشیدی که پیش‌تر در فیلم لونه زنبور حضور موفقی داشتند و مورد استقبال تماشگران قرار گرفتند، در این فیلم نیز برای دومین بار همبازی شده اند.


از طرفی حضور احمد مهران فر که از ستاره‌های کمدی این‌ سال‌های سینما و تلویزیون محسوب می‌شود، بر جذابیت تیم بازیگری دینامیت افزوده است.


احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی دو طلبه جوان هستند که در موقعیتی عجیب گیر افتاده و لحظات بامزه و مفرحی را خلق می‌کنند. محسن کیایی نیز در نقش یک ساقی مانند همیشه بخش مهمی از بار کمدی فیلم را به دوش می‌کشد و به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده است.


در این بین بازیگرهای زن دینامیت نیز حضور موفقی را در عرصه کمدی تجربه می‌کنند. نازنین بیاتی که با فیلم آینه بغل ثابت کرده بود می‌تواند در یک کمدی پرفروش و رکوردشکن بازی خوبی از خود ارائه دهد، در دینامیت نیز بازی قابل توجهی از خود به نمایش می‌گذارد.


زیبا کرمعلی دیگر بازیگر اصلی دینامیت است که کم تجربه ترین بازیگر جمع است. از کرمعلی تنها فیلم لاتاری در سینماها اکران شده است. فیلمی که با وجود مضمون تلخ خود توانست به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند و کرمعلی را در همان اولین حضور سینمایی اش به بازیگری شناخته شده تبدیل کند.


نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی در این فیلم یک زوج کمدی را ساخته‌اند که در تضاد فکری و عقیدتی با طلبه‌های جوان قرار دارند. و همین نکته به موتور محرکه این فیلم تبدیل می‌شود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D