پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر

مورچه‌خور و ۲ فیلم دیگر روی پرده سینما می‌روند


 


دبیر شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم جدید «قصه عشق پدرم»، «مورچه‌خور» و «پوست» در سینماها خبر داد.


مرتضی شایسته در گفت‌وگو با  ایرنا درباره آخرین تصمیمات جلسه یکشنبه ۲۰ تیرماه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا از ۳۰ تیرماه به سینماها بیاید.


وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «مورچه‌خور» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان از ۲۳ تیرماه به ترکیب اکران اضافه می‌شود.


دبیر شورای صنفی نمایش، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «پوست» ساخته برادران ارک و به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح از ابتدای محرم روی پرده برود.


شایسته، گفت: با توجه به اینکه فروش فیلم سینمایی دینامیت ساخته مسعود اطیابی از یک میلیارد تومان عبور کرده است نامه این فیلم به سازمان سینمایی ارسال شد تا طبق وعده این سازمان به این فیلم یک میلیارد تومان تعلق بگیرد.


دبیر شورای صنفی نمایش، خاطرنشان کرد: به کلیه آثار سینمایی که از ۱۰ تیرماه اکران شده‌اند اعلام می‌کنیم که اگر فروششان به دو میلیارد برسد، یک میلیارد تومان از وعده‌های سازمان سینمایی تعلق می‌گیرد و اگر این فروش به پنج میلیارد برسد مجدداً یک و نیم میلیارد دیگر به آن ها اختصاص پیدا می‌کند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D