پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/4 1403
خبر

نمایش فیلم‌های «هنروتجربه» با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی

 


اکران فیلم‌های هنروتجربه در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و بوشهر، با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.


به گزارش سایت هنروتجربه، سینماهای هنروتجربه از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، در شهرهای تهران، کرج، مشهد و اصفهان بازگشایی و در ادامه در شهرهای تبریز و بوشهر هم اکران فیلم‌ها قوت گرفت.


به گفته بسیاری از کارشناسان و مدیران سینمایی، سینما مکان امنی برای مخاطبان است و دلیل اصلی استقبال کمتر از فیلم‌ها در شرایط پاندمی، اطلاع‌رسانی ضعیف و غیرکارشناسی است. در سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های هنروتجربه نیز رعایت نکات بهداشتی بیش از پیش مورد توجه مدیران سینماها قرار دارد و مخاطبان می‌توانند با اطمینان خاطر  و محیطی امن به تماشای آثار هنروتجربه بنشینند.


برخی صاحبان سینما معتقدند به دلیل ذهنیت اشتباه، مخاطبان سینما را جزو اماکن پرخطر فرض کرده‌اند و با این تصور استقبال چندانی از سینماها نمی‌شود. مهدی نیک‌آیین، مدیر سینما سپیده سینماها را بر خلاف تصورات عمومی، مکان امنی برای مخاطبین عنوان کرده‌است: «تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از طرف وزارت بهداشت با حساسیت بالا در سینما رعایت می‌شود. فاصله بین سانس‌ها طوری تنظیم شده که وقت کافی برای ضدعفونی کردن سالن فراهم شود».


این روزها سینماهای هنروتجربه میزبان فیلم‌های داستانی «سوم آذرشهر»، «پیرمردها نمی‌میرند»، «آن شب»، «مکالمات»، «تو مشغول مردنت بودی»، «پارمیدا»، «بزرگراه»، «نه»، «منگی» و مستندهای «زمستان است»، «کودتای ۵۳»، «سبالو»، «اینجا کن است، اینجا کن نیست»، «خط باریک قرمز»، «گلوله باران»، «در جست‌وجوی خانه خورشید» و مجموعه شش فیلم کوتاه با عنوان «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» هستند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D