پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/5 1403
خبر

اکران «آن شب» به زودی در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر


 


فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری از ششم اسفندماه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اکران می‌شود.


فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری که به تازگی پوستر آن در ایران رونمایی شد، قرار است از ششم اسفندماه سال جاری در سینمای « هنروتجربه» اکران می‌شود. «آن شب» پیش از ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن)، کار خود را در سینما‌های آمریکا آغاز کرد.


این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد .آهاری درباره تجربه کارگردانی این فیلم عنوان کرد: «با این‌که فیلم‌سازی در سینمای ایران را خیلی نمی‌شناسم، اما فکر می‌کنم مخاطبان بتوانند با «آن شب» ارتباط خوبی برقرار کنند. حضور در جشنواره فیلم فجر برایم تجربه جالبی بود و از فضای این فستیوال و همکاری با بازیگرانی مثل شهاب حسینی و همه گروه بسیار لذت بردم».


او هم چنین در مورد اکران فیلم در ایران گفت: «با وجود گروه «هنروتجربه» بستر خوبی برای سینماگران تجربه‌گرا فراهم شده‌است. واقعا امیدوارم ما هم درشرایط خوبی در ایران اکران داشته‌باشیم به این دلیل که نظر مخاطبان داخل کشور نسبت به فیلم «آن شب» برای ما مهم است».


اولین فیلم سینمایی بلند آهاری، فیلمی ترسناک و روانشناختی و با بازی شهاب حسینی داستان زوج جوانی است که با دختر یک ساله خود هنگام بازگشت از یک مهمانی، شب را در هتلی سپری می‌کنند و نیرویی آن ها را وادار به مواجهه با اسرار پنهانشان می‌کند.


«آن شب» به نویسندگی آهاری و میلاد جرموز، محصول سال ۲۰۱۹ یک فیلم تولید شده ایرانی در آمریکا به تهیه کنندگی محمد درمنش است که با دریافت مجوز نمایش از ایران، به صورت هم‌زمان در ۲ کشور اکران می‌شود. فیلم «آن شب» به تازگی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر نیز حضور دارد.


«آن شب» محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو، جفری الارد سرمایه‌گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس» و شریل استارولاکیس فیلم «نگهبان شب» اشاره کرد. تری جرج برنده جایزه اسکار نیز مشاور محمد درمنش تهیه‌کننده فیلم است. در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی حضور دارند که بخش عمده آن ها متشکل از ایرانیان مقیم آمریکا هستند.


علاقه مندان به این فیلم می توانند از ششم اسفندماه هر شب راس ساعت 19 در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به تماشای این فیلم بنشینند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D