پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/1 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با بیش از ۷ هزار مخاطب به پایان رسید


 


مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان گفت: مجموع بازدیدها در دو سالن عمومی و ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه سیتی سنتر، پردیس سینمایی ساحل و سینما فلسطین ۷ هزار و ۲۹۲ مخاطب بوده که هزار و ۳۰۷ مخاطب تنها در روز آخر به سالن های سینما آمده‌اند.


رضا دهقانی در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره فیلم فجر گفت: شاهد همدلی بیشتری، نسبت به جشنواره‌های گذشته داشته ایم و همه دست اندرکاران از جمله موسسه فرهنگی و هنری قلب شهر زنده رود، موسسه بهمن سبز و دیگر همکاران، تلاش کردند تا جشنواره‌ای در خور شان نام اصفهان برگزار نمایند.


وی افزود: این جشنواره بدون هیچ حاشیه و تاخیری در اکران‌ها برگزار و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن دنبال شد.


مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان تصریح کرد: با 30 درصد ظرفیت سینماها، نشاط اجتماعی و تنوع را تا اندازه‌ای به جامعه بازگرداندیم و همچنین شاهد حضور هنرمندانی در این جشنواره بوده‌ایم که مدت‌ها بود از خانه خارج نشده بودند.


دهقانی در خصوص آمارهای فروش سینماها خاطرنشان کرد: مجموع بازدیدها در دو سالن عمومی و ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه سیتی سنتر، پردیس سینمایی ساحل و سینما فلسطین ۷ هزار و ۲۹۲ مخاطب بوده که هزار و ۳۰۷ مخاطب تنها در روز آخر به سالن های سینما آمده‌اند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D