پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/5 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

اصفهان میزبان جشنواره فجر با 30 درصد ظرفیت سالن‌ها


  


قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در اصفهان، گفت: خرسندیم که با وجود وضعیت ملتهب ویروس کرونا در کشور، توانسته‌ایم با 30 درصد ظرفیت سینماها، نشاط اجتماعی و تنوع را تا اندازه‌ای به جامعه بازگردانیم.


به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر، محمدحسین محمدی فشارکی، اظهار کرد: یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان مانند سال‌های گذشته بر اساس سیاست‌های سازمان سینمایی کشور و طی مکاتباتی که با این سازمان برقرار کرد‌ه‌ایم، برپا شده است.


وی ادامه داد: خرسندیم که با وجود وضعیت ملتهب ویروس کرونا در کشور، توانسته‌ایم با 30 درصد ظرفیت سینماها، نشاط اجتماعی و تنوع را تا اندازه‌ای به جامعه بازگردانیم.


قائم مقام دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان تصریح کرد: به نظر می‌رسد در شرایطی که سینماگران از فضای اکران به دور بوده‌اند، فضای جشنواره فیلم فجر، فضای مطمئنی برای همدلی با سینماگران و فرصت مناسبی است برای تحولات سینمایی در استان اصفهان، چراکه با برگزاری جشنواره زمینه رشد و شکوفایی فعالیت‌های هنری و سینمایی با افزایش همراه است.


محمدی فشارکی با اشاره به رعایت بهداشت در سالن‌های سینمایی، خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه سازمان سینمایی کشور، همه پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینمایی رعایت شده، همچنین بین هر اکران، سی دقیقه زمان ضدعفونی درنظر گرفته شده است تا سلامت استقبال کنندگان تامین شود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D