پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

ارائه گزارش لحظه‌ای آمار مخاطبان و فروش جشنواره در سمفا


 


گزارش لحظه‌ای آمار مخاطبان و فروش آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سایت سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) قابل بهره‌برداری شد.


به گزارش سمفا، در اقدامی نوین و در راستای سیاست سازمان سینمایی مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات، اهالی رسانه و سینما و مخاطبان جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت سمفا به آدرس https://www.samfaa.ir، در جریان گزارش برخط و لحظه‌ای فروش و آمار مخاطبان 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) قرار بگیرند.


آمار برخط ارائه شده توسط سمفا، اطلاعات اکران فیلم‌های جشنواره سی و نهم در تهران و شهرستان‌ها (که از امروز چهارشنبه 15 بهمن آغاز می‌شود) در زمینه «تعداد بلیت فروش رفته» و «تعداد بلیت باقی‌مانده» را دربرمی‌گیرد.


بلیت‌های فروش‌رفته شامل بلیت‌های سانس‌های گذشته و آینده است و جدول اکسل به تفکیک فیلم، تعداد بلیت، تعداد سانس، سینما، سالن و استان که مرتبا به روز رسانی می شود، در این سایت قابل مشاهده است، ضمن آن که آمار آرای مردمی نیز در این سامانه ارائه و به روز رسانی خواهد شد.


بر اساس اطلاعات این سامانه، طراحی اولیه برای ظرفیت نمایشی فیلم‌ها تقریبا یکسان بوده است. برای فیلم‌هایی که تعداد بلیت موجود آنها در تهران به زیر 1000 می‌رسد، سانس فوق العاده تعریف می‌شود. همچنین به دلیل ایجاد شرایط مساوی برای فیلم‌ها، بینندگان سانس‌های فوق‌العاده نمی‌توانند در آرای مردمی (انتخاب بهترین فیلم) شرکت کنند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D