پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و آخرین تصمیمات ابلاغی


 


مدیر موسسه قلب شهر زنده رود و برگزار کننده یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان عنوان کرد: بلیت فروشی یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ساعت 20 روز سه شنبه 14 بهمن ماه آغاز شد.


محمد پناهی نژاد افزود: ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان همچون سال های گذشته برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشنواره را انجام داده بود اما طی 48 ساعت گذشته دستورالعمل های جدیدی از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر در تهران تعیین شد که براساس آن تمامی سانس ها و فیلم ها به صورت یک پارچه برای همه استان ها تعیین شد که به دنبال آن برنامه ریزی های انجام شده در اصفهان را تغییر داد.


وی تاکید کرد: تغییرات اعمال شده در تعیین ساعت آغاز فروش بلیت نیز تاثیر گذاشت و ساعت 14 که پیش از این اعلام شده بود به ساعت 20 تغییر کرد.


پناهی نژاد ادامه داد: براساس تصمیم گیری های اخیر در ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران، قیمت بلیت نیز 30 هزار تومان تعیین شده است. بلیت فروشی بر روی سامانه های فروش بلیت سینما تیکت، گیشه هفت و ایران تیک انجام می شود و فروش بلیت به صورت حضوری و از طریق گیشه امکان پذیر نیست.


مدیر موسسه برگزار کننده یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر در تهران بوده است و در اختیار صاحبان سینما و ستاد برگزاری جشنواره در اصفهان نبوده است.


پناهی نژاد گفت: با هر شماره همراه امکان خرید 4 بلیط وجود دارد و خریداران کدی دریافت می کنند که نیم ساعت قبل از شروع سانس باید آن را به گیشه سینما ارائه کرده و بلیت کاغذی خود را دریافت کنند.


مدیر موسسه قلب شهر زنده رود با تاکید بر اینکه در جشنواره فجر امسال تنها 30 درصد ظرفیت هر سالن بلیت فروشی می شود و پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود افزود: از هر فیلم 4 اکران در اصفهان انجام می شود که یک اکران در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، یک اکران در پردیس سینمایی ساحل و یک اکران در سینما فلسطین است. علاوه بر این سه اکران، اکران رایگان ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه نیز در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار می شود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D