پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/4 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

آغاز نام نویسی اصحاب رسانه جهت صدور کارت برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


 




نام نویسی اصحاب رسانه جهت صدور کارت برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصحاب رسانه استان اصفهان می توانند از ٢٦ دی تا ٤ بهمن سال جاری با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی https://isfahan.farhang.gov.ir  برای نام نویسی جهت صدور کارت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اقدام نمایند.

صدور کارت برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان بر این اساس است که برای خبرنگاران، معرفی‌نامه با امضای مدیرمسئول رسانه نیاز است و معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می‌شود که موجود در فهرست رسانه های دارای مجوز و در حال انتشار (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) بوده و دارای گستره توزیع استانی یا کشوری باشند.

اولویت با رسانه‌هایی است که با رویدادهای سینمایی استان و کشور ارتباط مستمر و در طول سال داشته باشند و به معرفی‌شدگان هر رسانه، به ترتیب اولویت مندرج در نامه و سابقه حرفه‌ای، کارت خبرنگاری تعلق می‌گیرد همچنین برای عکاسان متقاضی، معرفی‌نامه از رسانه معتبر ضروری است.

میزان انعکاس اخبار آن رسانه در دوره‌های قبلی جشنواره فیلم فجر، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها خواهد بود و  برای خبرنگاران پیشکسوت، سهمیه جداگانه‌ای منظور می‌شود اما لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

خاطرنشان می‌شود، در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست کامل متقاضیان و دریافت کنندگان کارت خبرنگاری جشنواره منتشر خواهد شد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D