پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/28 1403
خبر

کاهش درآمد سینماها به یک سوم سال گذشته


 

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به بازگشایی سینماها از 4 تیرماه عنوان کرد: سینماها با رعایت پروتکل های بهداشتی و پس از 122 روز تعطیلی بازگشایی شدند اما در شرایط موجود، فروش سال 99 به یک سوم سال های گذشته کاهش پیدا می کند.  

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: 50 درصد از ظرفیت سالن های سینمایی بلیط فروشی انجام می شود تا با رعایت فاصله گذاری بتوانیم اکران ایمن تری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: 30 دقیقه بین هر سانس فاصله گذاری شده است تا بتوانیم ضدعفونی سالن ها را با دقت بیشتری انجام دهیم.

پناهی نژاد از الزام استفاده از ماسک و دستکش برای همه پرسنل سینما گفت و افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی در سینماهای سیتی سنتر با دقت رعایت می شود.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ضمن اشاره به اکران دو فیلم پرفروش همزمان با شروع فعالیت سینماهای کشور ادامه داد: در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم «شنای پروانه» به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطب شناخته شد و امیدواریم این موضوع بتواند مخاطب را دوباره به سینما بازگرداند.

پناهی نژاد افزود: تعطیلات نوروز و بعد از آن تعطیلات عید فطر پرمخاطب ترین روزهای سینمای ایران به حساب می آیند که امسال هر دوی این مناسبت ها را از دست دادیم. از سوی دیگر ماه های محرم و صفر را هم پیش رو داریم که قطعا با افت فروش روبرو خواهیم شد.

وی تاکید کرد: با این شرایط ما دو سوم فروش سالیانه را از دست داده ایم. ضمن اینکه  اگر استقبال خوبی هم از فیلم ها شود، با توجه به اینکه تنها 50 درصد از ظرفیت سالن ها بلیط فروشی می شود، حتی به یک سوم درآمد گذشته هم دست پیدا نمی کنیم.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D