پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/31 1403
خبر

تولد سینمای یک شهر

 


قرار بود جشن دو سالگی پردیس سینمایی سیتی سنتر جشن مفصلی باشد. با حضور همه آن هایی که در این دو سال ما را همراهی کردند. از هنرمندان اصفهانی که سینماها به عشق آن ها ساخته شده است تا شهروندانی که سهمشان از تفریح را هیچ گاه نتوانستند به خوبی از این شهر دریافت کنند و البته اهالی رسانه که همیشه همراه بودند و هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند.


اما کرونا؛ دردی که درمانش فاصله بود، میهمان جهانمان شد و چراغ سینماها را خاموش کرد. امروز 120 روز است از تعطیلی سینماها می گذرد و دقیقا در 120 روزگی تعطیلی، پردیس سینمایی سیتی سنتر 3 ساله می شود. روزی که قرار بود همزمان با آغاز فعالیت دوباره سینماها روز خوشایندی برای ما و سینمادوستان باشد و در این روز جبران کنیم فراغ چهارماهه مان را با همه آن هایی که سینما را به عشق آن ها ساختیم. چرخ گردون اما با ما نساخت و نشد و نتوانستیم محقق کنیم این رویای شیرین را و همچنان خاموشی سینماها ادامه دارد. 


با این حال ما هنوز امیدواریم که به زودی بازهم در کنارهم باشیم هرچند با رعایت فاصله ای که برای حفظ سلامت همه ما ضروری است. روز دیدار مجدد ما دوباره خواهد آمد و در روزهای بهتری سالگرد باهم بودمان را جشن خواهیم گرفت. با آرزوی سلامتی و سپاس از همه شما عزیزانی که در این سال ها ما را همراهی کردید و هرچه هستیم و هرچه در آینده به دست بیاوریم نتیجه همراهی و همدلی شماست که حیاتمان را مدیون شماییم...


سالروز تولد پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر بر همه شما همشهریان، هنرمندان، هنردوستان و اصحاب رسانه مبارک باشد.


محمد پناهی نژاد

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D