پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/1 1403
خبر

"هزار سال با تو" به شبکه نمایش خانگی می‌آید

 

فیلم سینمایی "هزار سال با تو" که به کارگردانی و نویسندگی حسین طبیب زاده و تهیه کنندگی احمد مقامی و مجتبی کریمی در شهر اصفهان تولید شده و در جشنواره فیلم فجر اصفهان نیز به نمایش در آمده بود، وارد شبکه نمایش خانگی می شود.


احمد مقامی در گفت و گو با ایمنا، در این خصوص اظهار کرد: این فیلم در مهرماه ۱۳۹۸ کلید خورد و در آبان ماه به پایان رسید و پس از تدوین، بازبینی و تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در بخش جنبی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با حضور عوامل و بازیگران فیلم در سالن پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران شد.


وی افزود: در این فیلم بازیگرانی چون رز رضوی، نیما شاهرخ شاهی، سام کرمی، مجید مشیری، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مهدی امینی خواه و سولماز حصاری نقش آفرینی کرده‌اند.


این تهیه کننده استقبال برای تماشای این فیلم را رضایت بخش توصیف و اضافه کرد: من از حضور پر مهر مردم به شدت غافلگیر شدم چراکه در تمام سانس‌های اکران، ظرفیت سینما تکمیل شده و برخی به ناچار در فضای خالی میان صندلی‌ها نشسته یا به صورت ایستاده فیلم را تماشا می‌کردند.


مقامی در خصوص ارائه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلاتی که پیش آمد نتوانستیم این فیلم را در اسفند ماه برای بازبینی ارسال کنیم، اما در حال حاضر جهت بازبینی به شبکه‌های نمایش خانگی هنر اول، فیلیمو و نماوا ارسال شده است و بزودی در پلتفرم نمایش خانگی قرار خواهد گرفت.


وی از ساخت سریالی به تهیه کنندگی خود و مجتبی کریمی خبر داد و عنوان کرد: قصد داشتیم تا پایان سال ۱۴۰۰ یک فیلم سینمایی تولید کنیم، اما به علت شیوع بیماری کرونا و اینکه احتمال دادیم در ماه‌های آینده نیز تعطیلاتی به وجود آید، پس از جمع بندی با مجتبی کریمی بر آن شدیم که تولید سال ۹۹ را با تولید سریالی با نام “شیطان آوازمی خواند” آغاز کنیم.


وی در خصوص موضوع و مراحل اجرایی این سریال گفت: این فیلم در ژانر حادثه‌ای و در فضایی مذهبی نوشته شده است و با محتوایی بسیار خاص ارائه خواهد شد اما هنوز در خصوص ارائه آن در تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی به جمع بندی نرسیده‌ایم.


این تهیه کننده افزود: اکنون در حال نگارش و بازنویسی فیلمنامه هستیم و طی این مدت جلسات متعددی با عوامل و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون داشته‌ایم که پس از جمع بندی نهایی و عقد قرارداد اطلاع رسانی خواهیم کرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D