پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

بخش دولتی با ایثارگران بخش خصوصی تعامل داشته باشد


 


معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: از اینکه بخش خصوصی واقعی سرمایه خود را در حوزه سینما وارد کرده اتفاق خوشایندی است و بخش دولتی باید بتواند تعامل موثری با بخش خصوصی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان؛ احسان مشکلانی اظهار کرد: اکران همزمان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان اتفاق خوشایندی است که برای دهمین سال در حال برگزاری است. پیش از این اهالی سینمای اصفهان مجبور بودند برای تماشای فیلم های جشنواره فجر راهی تهران شوند اما با همت مسئولین سینما، دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند دسترسی بهتری برای تماشای فیلم ها داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های سینمایی در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی انگیزه بیشتری را برای جوانان فراهم کرده و باعث می‌شود جوانان علاقه‌مند و فیلمسازان اصفهانی از حضور در کارگاه ها بهره‌مند شوند.

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: از اینکه بخش خصوصی واقعی وارد حوزه سینما شده است و سالن های سینمایی با کیفیت و مدرن خود را در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار داده اتفاق بزرگ و قابل تقدیری است.

وی ادامه داد: مجموعه سیتی سنتر که به قلب شهر اصفهان معروف است، مکانی فرهنگی، تفریحی، علمی و رفاهی محسوب می‌شود که توانسته بسته خوبی را در شهر ایجاد کند.

مشکلانی افزود: دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان برای مهر ماه سال آینده در رشته های سینمایی پذیرش دانشجو خواهد داشت که میتواند اثر بخشی خوبی در حوزه هنر اصفهان داشته باشد.

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به تعامل بخش دولتی با بخش خصوصی، تصریح کرد: متاسفانه ما دولتی ها فرهنگ تعامل درست با بخش خصوصی را نداریم. به همکاران دولتی توصیه میکنم سعی کنند بیشتر با افرادی که در حوزه بخش خصوصی ایثار می‌کنند تعامل داشته و با آغوش باز آنها را بپذیرند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D