پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/31 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

توانایی استان اصفهان در برگزاری جشنواره های مطرح کشور


   

دادستان اصفهان گفت: با توجه به توانایی و زیرساخت های موجود در استان اصفهان، به نظر می‌رسد استان اصفهان بتواند در سال های آینده میزبان جشنواره های بزرگ از جمله جشنواره فیلم فجر باشد.

به گزارش روابط عمومی؛ علی اصفهانی در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: امروز توفیق داشتم در کنار مردم به تماشای فیلم قصیده گاو سفید بنشینم. مجموعه اصفهان سیتی سنتر زیرساخت های مناسبی دارد و توانسته میزبان خوبی از دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه هماهنگی و اتحاد خوبی بین دوستداران هنر ایجاد شده است، ادامه داد: کیفیت برگزاری جشنواره بسیار خوب بود و برگزارکنندگان جشنواره  وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و محیط مناسب برای تماشاگران ایجاد کردند.

دادستان استان اصفهان گفت: امیدواریم جشنواره فیلم فجر اصفهان هر ساله پیشرفت بیشتری داشته باشد و با توجه به توانایی و زیرساخت های موجود در استان، به نظر می‌رسد استان اصفهان بتواند در سال های آینده میزبان جشنواره های بزرگ تر جمله جشنواره فیلم فجر باشد.

اصفهانی با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره های فرهنگی در کاهش معضلات اجتماعی، ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی تاثیر بسیار موثری در کاهش معضلات اجتماعی دارد و یک فیلم خوب از دها منبع اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: فیلم به صورت غیر مستقیم آموزه های اخلاقی و دینی را به جوانان منتقل می‌کند و بدون آنکه جنبه نصیحت داشته باشد درس زندگی به جوانان می‌دهد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D