پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

اصفهان همه پتانسیل های لازم برای فیلم سازی را دارد


 


کارگردان فیلم سلیم گفت: تکنولوژی های جدید به سینمای اصفهان رسیده اند و از لحاظ لوکیشن های بکر فیلم برداری نیز استان اصفهان بسیار بی نظیر است.
به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، وحید پاکزاد در حاشیه فرش قرمز فیلم "سلیم" گفت: سلیم تنها فیلم سینمایی حاضر در بخش جنبی جشنواره است که حدود 80 درصد از فیلم برداری آن خارجی است. این فیلم سینمایی در روستای ورزنه اصفهان فیلم برداری شده و حدود 500 هنرور اصفهانی در این فیلم به کار گرفته شده اند که به غیر از آن ها و در پشت صحنه چند نفر از اساتید موسیقی و سینمای ایران با ما همکاری داشتند.
وی اظهار کرد: اصفهان همه پتانسیل های لازم برای فیلم سازی را دارد؛ تکنولوژی های جدید به سینمای اصفهان رسیده اند و از لحاظ لوکیشن های بکر فیلم برداری نیز استان اصفهان بسیار بی نظیر است. برخی از مناطق فیلم برداری ما برای اولین بار در یک فیلم از سینمای ایران استفاده شده اند.
کاگردان فیلم سینمایی "سلیم" خاطرنشان کرد: سینمای اصفهان روز به روز در حال پیشرفت است و تنها مسئله ای که در جنبه فیلم سازی اصفهان مهم است، مسئله حمایت مسئولین است که از بحت مالی نیز اهمیت بیشتری دارد و این حمایت باید در همه مراحل فیلم صورت بگیرد. اگر این حمایت به شکل درست اتفاق بیافتد، سینمای اصفهان روز به روز بهتر می شود.
وی ادامه داد: بزرگترین مزیت بخش جنبی برای فیلم سازانی است که فیلم های آن ها اکران نمی شود و مزیت مهم دیگر همدلی فیلم سازان اصفهانی است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D