پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/4 1403
خبر

اکران ویژه 15 فیلم در 5 سینما / پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر به استقبال زمستان می رود

 
مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر عنوان کرد: با اکران جدیدترین فیلم های ایرانی، خارجی، هنر و تجربه و اجرای ده ها برنامه هنری و فرهنگی، به استقبال زمستان می رویم.
محمد پناهی نژاد تاکید کرد: این روزها فیلم‌های «اتاق تاریک»، «بی‌نامی»، «کلمبوس»، «بمب؛یک عاشقانه»، «مارموز»، «میلیونرمیامی»، «آستیگمات»، «وای آمپول»، «خانم یایا»، «پیشونی سفید2»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «لازانیا»، «گرگ بازی»، «عرق سرد» و «جاده قدیم» بر روی پرده سینما به نمایش درآمده اند و 2 فیلم خارجی دوبله شده به نام های «22 مایل» و «ماموریت غیرممکن» در حال اکران است که با استقبال گسترده همشهریان اصفهانی روبرو شده است.
پناهی نژاد استقبال شهروندان از پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر را قابل توجه عنوان کرد و افزود: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از تیر ماه سال جاری آغاز به کار کرده است و آمار حضور شهروندان در این مجموعه طی سه ماه تابستان 95 هزار نفر و در سه ماهه پاییز، 110 هزار نفر می باشد.
مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر تاکید کرد: سانس های فوق العاده در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر تا 40 دقیقه بامداد ادامه دارد و شهروندان تا ساعت 2 بامداد در نهایت امنیت و آرامش میهمان مجموعه اصفهان سیتی سنتر هستند.
وی در رابطه با اکران فیلم های هنر و تجربه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر گفت: هر روز راس ساعت 19 یکی از آثار سینمای هنر و تجربه در این پردیس اکران می شود و هر دوشنبه ساعت 17 یکی از آثار این سینما پس از اکران با حضور کارگردان و عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
به گفته مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر، دی ماه امسال فیلم هایی همچون «در جستجوی فریده»، « جوجه ها آخر پائیز جیغ می کشند»،« مثل یک زن» و بیش از 20 اثر دیگر در سینمای هنر و تجربه اکران می شود و فیلم های « زنبورک در گام مینور»، « گلدن تایم»، « رزم آرا؛یک دوسیه مسکوت» و « یمینی شریف نغمه سرای کودکان» مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
پناهی نژاد خاطرنشان کرد: پاتوق فیلم های کوتاه نیز هر هفته یک شنبه ها در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اکران فیلم دارند و کارگاه های تاتر و فیلم نیز در این مجموعه برقرار  است.
گفتنی است: شهروندان برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند از ساعت 10 الی 24  به پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر مراجعه یا جهت اطلاع از برنامه های پردیس، ساعت اکران فیلم ها و رزرو اینترنتی بلیط از سایت http://isfahancineplex.ir دیدن فرمایید.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D