پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

«مغز استخوان» تلخ است ولی خسته کننده نیست


 

تهیه کننده «مغز استخوان» فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معتقد است فیلمش بسیار نفس‌گیر است.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، «حسین پور­محمدی» تهیه­کننده «فیلم مغزاستخوان» درباره این فیلم گفت: «فیلمنامه این کار دوسال طول کشید تا به سرانجام رسید،یک بار نوشته شده و کنار گذاشته شد و یک سال طول کشید تا در نهایت بتوانیم فیلمنامه نهایی را تنظیم کنیم. به شدت کیفیت فیلمنامه برایم مهم بود والا میتوانستیم این کار را همان سال 96 بسازیم.

این تهیه کننده در ادامه افزود:آقای قربانی کارگردان این فیلم روی فیلمنامه حساسیت بسیاری داشتند. وقتی که پیش تولید و انتخاب بازیگر را شروع کردیم، حس کردیم که درست جلو رفتیم. بازیگرانی هم که فیلمنامه را می خواندند، بسیار دوست داشتند.

پور محمدی تاکید کرد:فیلم «مغز استخوان» به شدت نفس گیر است، وقتی مخاطب با این فیلم همراه می شود،خسته نمی شود. این کار تلخ است ولی خسته کننده نیست.»

وی ادامه داد:«جشنواره فیلم فجر برای سینمای ایران اهمیت بالایی دارد. تمام فیلم ها برای این جشنواره انتظار می کشند. فیلمی که برای سینما تجاری و یا جشنواره های خارجی ساخته شده باشند، متقاضی حضور در این رویداد سینمایی نخواهند بود. درتمام این سال ها با وجود تمام حوادث اجتماعی که رخ داده، جشنواره فیلم فجر تعطیل نشده است. »



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D