پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر / هنر و تجربه(زمستان 98)

«آبادانی‌ها» در باشگاه فیلم هنروتجربه به نمایش در می‌آید

 

«آبادانی‌ها» ساخته کیانوش عیاری روز یکشنبه ۲۲ دی در برنامه باشگاه فیلم هنروتجربه نمایش داده می‌شود.

بیست و یکمین نمایش هفتگی باشگاه فیلم هنر و تجربه در زمستان ۹۸ به نمایش نسخه‌ ترمیم‌ شده‌ فیلم سینمایی «آبادانی‌ها» ساخته‌ کیانوش عیاری اختصاص دارد. این برنامه قرار بود یکشنبه ۱۵ دی برگزار شود که به دلیل همزمانی با روزهای عزاداری شهادت سردار قاسم سلیمانی به ۲۲ دی موکول شد.


این برنامه با همکاری فیلم‌خانه ملی ایران و همراهی میلاد دارایی برگزار می‌شود و فیلم «آبادانی‌ها» روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ساعت۲۰:۳۰ در پردیس سیتی سنتر اصفهان به نمایش در می‌آید.


«آبادانی‌ها» هفتمین فیلم بلند سینمایی کیانوش عیاری است که سال ۱۳۷۱ آن را مقابل دوربین برد. این فیلم اقتباسی از اثر معروف«دزدان دوچرخه» ساخته ویتوریو دسیکا است و سعید پورصمیمی، حسن رضایی، بهروز رضوی، سعید شیخ‌زاده از بازیگران فیلم هستند. مدیریت فیلم‌برداری این فیلم سیاه و سفید را علیرضا زرین‌دست برعهده دارد.


در خلاصه داستان «آبادانی‌ها» آمده است:«اتومبیل یک مهاجر جنگی مقیم تهران به سرقت برده می‌شود. او همراه پسرش جستجویی ناامیدکننده را برای یافتن تنها دارائیش آغاز می‌کنند. در این بین او با مردی آشنا می‌شود به اقتضای حرفه‌اش می‌تواند او را در ردیابی اتومبیل مسروقه کمک کند. طی این جستجو «برنا» پسر مرد نیز در پی یافتن عینک گمشده‌اش است. جستجوی همزمان پدر و پسر مسایلی را ایجاد می‌کند…»


حضور علاقه‌مندان در برنامه باشگاه هنروتجربه آزاد و رایگان است.



هیچ سانسی یافت نشد