پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

«روز بلوا» یک فیلم مهم اجتماعی است


ساغر قناعتی از بازی در فیلم سینمایی «روز بلوا» گفت و تأکید کرد که این فیلم سینمایی یک اثر مهم اجتماعی است.

«ساغر قناعت» بازیگر جوان سینما  که با فیلم «روز بلوا» ساخته بهروز شعیبی در جشنواره  فیلم فجر حضور دارد درباره حضورش در این فیلم گفت: همیشه با دقت نقش‌هایم را انتخاب می‌کنم و دو فیلم قبلی‌ام را با کارگردان‌هایی مثل پرویز شهبازی و پوریا آذربایجانی کار کرده بودم.

او گفت: بهروز شعیبی کارگردان خوب و توانایی است  و چون خودش هم بازیگر است، به‌خوبی بازیگرانش را هدایت می‌کند و در حین فیلمبرداری هم خیلی صبور و آرام است.

قناعت درباره «روز بلوا» گفت: به نظرم فیلمنامه «روز بلوا» کار متفاوتی بود و بعد از خواندن آن، با کمال میل بازی در فیلم را پذیرفتم. در «روز بلوا» نقش دختر جوانی را بازی می‌کنم و نقش مقابل  بابک حمیدیان را بر عهده دارم. خاستگاه اجتماعی این دختر متعلق به طبقه پایین جامعه است و به لحاظ مالی، چالش‌هایی در زندگی دارد و چون در زندگی سختی‌های زیادی متحمل شده، بسیار پخته‌تر از سنش رفتار می‌کند.

بازیگر «مالاریا» ضمن تاکید بر جذابیت‌های دراماتیک «روز بلوا» افزود: بهروزشعیبی در «روز بلوا» به سراغ بررسی و نشان دادن یک مسئله مهم اجتماعی رفته است و البته نقش هم برایم جذابیت داشت.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علی‌محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند بازیگران اصلی تازه ترین اثر بهروز شعیبی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوشنام و چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

«روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است.

منبع:برنا



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D